Stimați membri,

Vă mulțumim pentru implicarea în desfășurarea Adunării Generale convocată/reconvocată pentru 26-27.04.2023!

Mulțumim celor au transmis împuterniciri, buletine de vot și care au participat on-line/la sediu la Adunarea Generală!

Vă asigurăm și pe această cale că vom depune toate eforturile pentru reprezentarea în cele mai bune condiții a drepturilor și intereselor dvs., în beneficiul colectiv al autorilor de opere scrise, care ne sunt membri.

În cele ce urmează sunt prezentate Hotărârile adoptate în cadrul Adunării Generale reconvocată pentru data de 27.04.2023 cu precizarea că Anexele Hotărârilor adoptate de Adunarea Generală (bilanț contabil, dare de seamă anuală, raporturi anuale Consiliul Director, Comisia de supraveghere, Comisia de cenzori și Comisia specială privind accesul la informații, etc.) sunt cele postate deja în convocarea la Adunarea Generală (conform celor mai jos prezentate), neintervenind modificări / revizuiri asupra acestora în Adunarea Generală: 

HOTĂRÂREA ADUNĂRII GENERALE nr. 1/27.04.2023 privind aprobarea bilanţului contabil pentru exerciţiul financiar contabil al anului 2022 și descărcarea de gestiune a administratorului general

HOTĂRÂREA ADUNĂRII GENERALE nr. 2/27.04.2023 privind aprobarea rapoartelor anuale ale Consiliului Director, Directorului General, Comisiei de Cenzori, Comisiei speciale privind accesul la informații și Comisiei de supraveghere, precum și a dării de seamă anuale pentru anul 2022

HOTĂRÂREA ADUNĂRII GENERALE nr. 3/27.04.2023 privind aprobarea salariilor sau a plăților cuvenite Directorului General, membrilor Consiliului Director și membrilor comisiilor interne pentru anul 2023

HOTĂRÂREA ADUNĂRII GENERALE nr. 4/27.04.2023 privind stabilirea strategiei și obiectivelor generale ale asociației pentru anul 2023

HOTĂRÂREA ADUNĂRII GENERALE nr. 5/27.04.2023 privind aprobarea comisionului de gestiune

HOTĂRÂREA ADUNĂRII GENERALE nr. 6/27.04.2023 privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pentru anul 2023

HOTĂRÂREA ADUNĂRII GENERALE nr. 7/27.04.2023 privind aprobarea unor măsuri vizând aspecte importante ale activității de gestiune colectivă și de măsuri administrative în legătură cu Adunarea Generală

Totodată, vă aducem la cunoștință din nou Declarațiile individuale al membrilor Consiliului Director și Comisiei de supraveghere, de data aceasta și cu număr de înregistrare la Adunarea Generală: 

Declarații individuale anuale Consiliul Director cu număr înregistrare Adunarea Generală și registru special

Declarații individuale anuale Comisia de Supraveghere cu număr înregistrare Adunarea Generală și registru special

***

În atenţia membrilor PERGAM                                                                                       

 Stimați membri,

În conformitate cu prevederile legale și statutare în vigoare, respectiv art. 55 din Statutul PERGAM, Consiliul Director și Directorul General al PERGAM convoacă:

ADUNAREA GENERALĂ

CONVOCARE

26 APRILIE 2023 ORA 1100
RECONVOCARE 27 APRILIE 2023 ORA 1200
Ședința Adunării Generale a PERGAM se va desfășura exclusiv prin mijloace electronice/on-line, sens în care va fi comunicat membrilor link-ul de acces pe platforma ZOOM pentru participarea la ședință. Totodată, membrii sunt rugați să comunice PERGAM în regim electronic buletinele de vot în cadrul Adunării Generale.  
Prin excepție, membrii vor putea participa la Adunarea Generală și la sediul PERGAM în limitele spațiului de lucru din cadrul sediului PERGAM.  

I. CONVOCARE 26 APRILIE 2023, ORA 11

Adunarea Generală este convocată în conformitate cu prevederile art. 55 din Statutul PERGAM și ale Legii nr. 8/1996 privind dreptul de autor şi drepturile conexe, republicată, cu modificările și completările ulterioare, coroborate cu celelalte dispoziții din Statutul PERGAM privind Adunarea Generală.

II. RECONVOCARE 27 APRILIE 2023, ORA 12

Din practica anilor anteriori și ținând seama că în prima zi nu este întrunit cvorumul necesar pentru adoptarea de hotărâri, Adunarea Generală Ordinară este reconvocată pentru data de 27 APRILIE 2023, ora 12, în aceleași condiții şi cu aceeași ordine de zi.

În acest sens, vă rugăm să participați în cadrul ședinței din data de 27 APRILIE 2023, ora 12, fiind în interesul tuturor membrilor și al asociației participarea dvs. la ședința Adunării Generale, precum și un drept recunoscut membrilor de a participa și vota în cadrul Adunării Generale.   

Adunarea Generală este legal constituită dacă sunt prezenți jumătate plus unu din numărul membrilor asociației (art. 53 alin (2) din Statut). În cazul în care, din lipsă de cvorum, Adunarea Generală Ordinară nu va putea adopta hotărâri în cadrul ședinței de convocare, aceasta este reconvocată (art. 54 alin (3) din Statut) pentru data mai sus menționată, în aceleași condiții și cu aceeași ordine de zi.

III. ORDINEA DE ZI a Adunării Generale este următoarea:

  1. Aprobarea bilanţului contabil pentru exerciţiul financiar contabil al anului 2022 și descărcarea de gestiune a administratorului general (proiect Hotărâre Adunare Generală nr. 1)

Bilanț contabil pentru exercițiul financiar contabil al anului 2022

2. Aprobarea Raportului anual al Consiliului Director (proiect Hotărâre Adunare Generală nr. 2)

Raport Consiliul Director pentru anul 2022

  1. Aprobarea Raportului anual al Directorului General (proiect Hotărâre Adunare Generală nr. 2)

Raport Director General pentru anul 2022

  1. Aprobarea Raportului anual al Comisiei de Cenzori (proiect Hotărâre Adunare Generală nr. 2)

Raport Comisia de cenzori pentru anul 2022

  1. Aprobarea Raportului anual al Comisiei permanente speciale privind accesul la informații (proiect Hotărâre Adunare Generală nr. 2)

Raport Comisia permanentă specială privind accesul la informații pentru anul 2022

  1. Aprobarea Raportului anual al Comisiei de supraveghere (proiect Hotărâre Adunare Generală nr. 2)

Raport Comisia de supraveghere pentru anul 2022

  1. Aprobarea dării de seamă anuale pentru anul de referință 2022 format ORDA stabilit prin Decizia ORDA nr. 32/22.01.2020 (proiect Hotărâre Adunare Generală nr. 2)

Dare de seamă pentru anul 2022 – Anexa nr. 1

Dare de seamă pentru anul 2022 – Anexa nr. 2

Dare de seamă pentru anul 2022 – Anexa nr. 3

  1. Aprobarea salariilor sau a plăților cuvenite Directorului General, membrilor Consiliului Director și membrilor comisiilor interne pentru anul 2023 (proiect Hotărâre Adunare Generală nr. 3)
  1. Aprobarea strategiei şi a obiectivelor generale ale asociației pentru anul 2023 (proiect Hotărâre Adunare Generală nr. 4)
  1. Aprobarea comisionului de gestiune (proiect Hotărâre Adunare Generală nr. 5)
  1. Aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pentru anul 2023 (proiect Hotărâre Adunare Generală nr. 6)
  1. Aprobarea unor măsuri vizând aspecte importante ale activității de gestiune colectivă și de măsuri administrative în legătură cu Adunarea Generală (proiect Hotărâre Adunare Generală nr. 7)

Declarații individuale:

Ana-Maria Marinescu – membru Consiliul Director – Director General

Ioana Soare – membru Consiliul Director

Constantin Duvac – membru Consiliul Director

Gheorghe Gheorghiu – membru Consiliul Director – președinte

S.C. ANTENA TV GROUP S.A. – prin mandatar – membru Consiliul Director

Andrei Bușilă – membru Comisia de supraveghere

Radu Pintea – membru Comisia de supraveghere

Gabriel Costan – membru Comisia de supraveghere

  1. Informări. Diverse. Adoptarea de hotărâri în acest sens, dacă este cazul.

IV. ÎMPUTERNICIRE

Sunt consideraţi prezenţi şi membrii care au împuternicit un alt membru sau o altă persoană prin împuternicire să participe și să voteze în numele lor. Persoana împuternicită poate reprezenta un număr nelimitat de membri care au împuternicit-o în acest sens (art. 53 alin. (7) Statutul PERGAM).

Împuternicirea poate fi depusă în original la sediul asociației sau în cadrul Adunării Generale sau transmisă PERGAM prin poştă ori poștă electronică (e-mail) și este valabilă pentru o singură Adunare Generală și reconvocarea acesteia.

Atașăm prezentei împuternicirea participării în cadrul Adunării Generale.

V. VOT

Hotărârile Adunării Generale se iau cu majoritate simplă de voturi la prima convocare, iar în cazul reconvocării, Adunarea Generală va putea hotărî valabil cu majoritatea simplă a membrilor care și-au exprimat votul.

Fiecare membru are dreptul la un singur vot.

Votul poate fi transmis PERGAM prin poștă sau prin poștă electronică (e-mail) ori depus la sediul PERGAM, în baza materialelor transmise de PERGAM într-un termen de cel puțin 30 zile înaintea ședinței Adunării Generale, cel mai târziu până la începutul ședinței Adunării Generale.

Atașăm prezentei buletinul de vot electronic.

Vă mulțumim anticipat pentru prezență.

Ana-Maria Marinescu

Director General

PERGAM