Stimați membri,

Vă mulțumim pentru implicarea dvs. în activitatea PERGAM și în desfășurarea Adunării Generale convocată și reconvocată pentru 25-26.03.2024!

Vă asigurăm și pe această cale că depunem toate eforturile pentru reprezentarea în cele mai bune condiții a drepturilor și intereselor dvs., sperând ca în acest an să finalizăm o parte din dosarele în care suntem implicați, să ne fie plătite remunerațiile aferente de către organismele colectoare unice și să realizăm repartiția către dvs. a acestora.

În cele ce urmează sunt prezentate Hotărârile adoptate în cadrul Adunării Generale reconvocată pentru data de 26.03.2024 cu precizarea că Anexele Hotărârilor adoptate de Adunarea Generală (bilanț contabil, dare de seamă anuală, raporturi anuale Consiliul Director, Comisia de supraveghere, Comisia de cenzori și Comisia permanentă specială privind accesul la informații, declarații individuale anuale, Regulament de organizare și funcționare, în forma revizuită, etc.) sunt cele postate deja în convocarea la Adunarea Generală (potrivit celor mai jos prezentate și publicate), neintervenind modificări sau revizuiri asupra acestora în Adunarea Generală: 

HOTĂRÂREA ADUNĂRII GENERALE NR. 1/26.03.2024 privind aprobarea bilanțului contabil pentru exercițiul financiar contabil al anului 2023 și descărcarea de gestiune a administratorului general

HOTĂRÂREA ADUNĂRII GENERALE NR. 2/26.03.2024 privind aprobarea rapoartelor anuale ale Consiliului Director, Directorului General, Comisiei de cenzori, Comisiei permanente speciale privind accesul la informații și Comisiei de supraveghere, precum și a dării de seamă anuale pentru anul 2023

HOTĂRÂREA ADUNĂRII GENERALE NR. 3/26.03.2024 privind aprobarea salariilor sau a plăților cuvenite Directorului General, membrilor Consiliului Director și membrilor comisiilor interne pentru anul 2024

HOTĂRÂREA ADUNĂRII GENERALE NR. 4/26.03.2024 privind aprobarea strategiei și obiectivelor generale ale asociației pentru anul 2024

HOTĂRÂREA ADUNĂRII GENERALE NR. 5/26.03.2024 privind aprobarea comisionului de gestiune

HOTĂRÂREA ADUNĂRII GENERALE NR. 6/26.03.2024 privind aprobarea bugetului de venituri și cheltuieli pentru anul 2024

HOTĂRÂREA ADUNĂRII GENERALE NR. 7/26.03.2024 privind, după caz, alegerea și realegerea componenței membrilor Consiliului Director, Comisiei de cenzori, Comisiei permanente speciale privind accesul la informații și Comisiei de supraveghere

HOTĂRÂREA ADUNĂRII GENERALE NR. 8/26.03.2024 privind aprobarea unor măsuri vizând aspecte importante ale activității de gestiune colectivă și de măsuri administrative în legătură cu Adunarea Generală

Totodată, vă aducem la cunoștință din nou Declarațiile individuale anuale al membrilor Consiliului Director și Comisiei de supraveghere, de data aceasta și cu număr de înregistrare la Adunarea Generală: 

DECLARAȚII INDIVIDUALE ANUALE

Vă dorim succes în activitate!

***

În atenția membrilor PERGAM

Stimați membri,

În primul rând, mulțumim membrilor care ne-au transmis deja buletine de vot / împuterniciri pentru Adunarea Generală. Nu este necesar să le retransmiteți.

În al doilea rând, în situația în care nu puteți să participați la Adunarea Generală și nu ați votat / transmis încă buletinul de vot / împuternicirea aferentă, retransmitem atașat buletinul de vot și împuternicirea cu rugămintea de a completa una dintre acestea și, ulterior, să o transmiteți:

ori

  • WhatsApp 0723.241.399 – Ana-Maria Marinescu, Director General

La semnătură puteți trece doar numele și prenumele dvs., buletinele de vot / împuternicirile astfel transmise fiind considerate valabile.

În al treilea rând, LINK-UL DE ACCES ZOOM PENTRU CONVOCAREA ȘI RECONVOCAREA ADUNĂRII GENERALE DIN 25-26 MARTIE 2024, ORA 14, a fost transmis membrilor prin procedura automată de e-mail din baza de date. 

În al patrulea rând, vă informăm că urmare adreselor Copyro nr. 53/07.03.2024, înregistrată în cadrul PERGAM cu nr. 75/11.03.2024, prin care ni se solicită achitarea debitului din Dosarul nr. 25910/3/2021 (fond) și Dosarul nr. 1524/3/2023 (apel) în cuantum de 243.704,83 lei și nr. 75/19.03.2024, înregistrată în cadrul PERGAM cu nr. 77/19.03.2024, prin care Copyro propune PERGAM achitarea debitului anterior menționat în două tranșe egale: prima până la 27.03.2024 și cea de-a doua până la 23.04.2024, prin urmare ținând cont de necesitatea urgentă a adoptării unei hotărâri a Adunării Generale în acest sens, aspect care a intervenit ulterior convocării Adunării Generale, precum și evitarea oricăror eventuale pierderi ale PERGAM determinate de cheltuielile de executare;

Consiliul Director și Comisia de Supraveghere au hotărât introducerea pe ordinea de zi a Adunării Generale a luării unei decizii în privința propunerii Copyro, sens în care proiectul Hotărârii nr. 8 a fost completat.

Atașăm prezentei proiectul completat al acestei hotărâri (art. 4 marcat cu galben în text), precum și buletinele de vot / împuternicirile revizuite (pct. 8.2.6 marcat cu italic în text).

Proiect Hotărâre Adunare Generală nr. 8 privind aprobarea unor măsuri vizând aspecte importante ale activității de gestiune colectivă și de măsuri administrative în legătură cu Adunarea Generală

Buletin de vot

Împuternicire

Vă mulțumim anticipat pentru transmiterea buletinelor de vot, împuternicirilor sau prezență!

ANA-MARIA MARINESCU

DIRECTOR GENERAL

PERGAM

 ***

În atenția membrilor PERGAM                                                                                       

Stimați membri,

 În conformitate cu prevederile legale și statutare în vigoare,

Consiliul Director și Directorul General convoacă:

ADUNAREA GENERALĂ

CONVOCARE

25 MARTIE 2024 ORA 1400
RECONVOCARE 26 MARTIE 2024 ORA 1400
Modalitate de desfășurare potrivit art. 631 Statut: formă mixtă
Prin mijloace electronice / on-line, sens în care va fi comunicat membrilor link-ul de acces pe platforma ZOOM pentru participarea la ședință; și

Prin participare la sediu, exclusiv în limitele spațiului de lucru din cadrul sediului și pe bază de cerere / comunicare prealabilă.  

 I. CONVOCARE 25 MARTIE 2024, ORA 14

Adunarea Generală este convocată în conformitate cu prevederile art. 55 din Statut și ale Legii nr. 8/1996 privind dreptul de autor şi drepturile conexe, republicată, cu modificările și completările ulterioare, coroborate cu celelalte dispoziții din Statut privind Adunarea Generală.

 II. RECONVOCARE 26 MARTIE 2024, ORA 14

Din practica anilor anteriori, ținând seama că în prima zi nu este întrunit cvorumul necesar pentru adoptarea de hotărâri, Adunarea Generală este reconvocată pentru data de 26 MARTIE 2024, ora 14, în aceleași condiții şi cu aceeași ordine de zi.

În acest sens, vă rugăm să participați în cadrul ședinței din data de 26 MARTIE 2024, ora 14, fiind în interesul tuturor membrilor și al asociației participarea dvs. la ședința Adunării Generale, precum și un drept recunoscut membrilor de a participa și vota în cadrul Adunării Generale.   

Adunarea Generală este legal constituită dacă sunt prezenți jumătate plus unu din numărul membrilor asociației (art. 53 alin (2) din Statut). În cazul în care, din lipsă de cvorum, Adunarea Generală Ordinară nu va putea adopta hotărâri în cadrul ședinței din 25 martie a.c., aceasta este reconvocată (art. 54 alin (3) din Statut) pentru 26 martie a.c., în aceleași condiții și cu aceeași ordine de zi.

III. ORDINEA DE ZI a Adunării Generale este următoarea:

1.Aprobarea bilanțului contabil pentru exercițiul financiar contabil al anului 2023 și descărcarea de gestiune a administratorului general (proiect Hotărâre Adunare Generală nr. 1) – Bilanț contabil

2. Aprobarea Raportului anual al Consiliului Director (proiect Hotărâre Adunare Generală nr. 2) Raport anual

3. Aprobarea Raportului anual al Directorului General (proiect Hotărâre Adunare Generală nr. 2) – Raport anual

4. Aprobarea Raportului anual al Comisiei de cenzori (proiect Hotărâre Adunare Generală nr. 2) – Raport anual

5. Aprobarea Raportului anual al Comisiei permanente speciale privind accesul la informații (proiect Hotărâre Adunare Generală nr. 2) Raport anual

6. Aprobarea Raportului anual al Comisiei de supraveghere (proiect Hotărâre Adunare Generală nr. 2) Raport anual

7. Aprobarea dării de seamă anuale pentru anul de referință 2023 (proiect Hotărâre Adunare Generală nr. 2)

Anexă nr. 1 – darea de seamă pentru anul 2023

Anexă nr. 2 – darea de seamă pentru anul 2023

Anexă privind organe de conducere și control, reprezentanți locali – darea de seamă pentru anul 2023

8. Aprobarea salariilor sau a plăților cuvenite Directorului General, membrilor Consiliului Director și membrilor comisiilor interne pentru anul 2024 (proiect Hotărâre Adunare Generală nr. 3)

9. Aprobarea strategiei și a obiectivelor generale ale asociației pentru anul 2024 (proiect Hotărâre Adunare Generală nr. 4)

10. Aprobarea comisionului de gestiune (proiect Hotărâre Adunare Generală nr. 5)

11. Aprobarea bugetului de venituri și cheltuieli pentru anul 2024 (proiect Hotărâre Adunare Generală nr. 6)

12. După caz, alegerea, realegerea și/sau confirmarea componenței membrilor Consiliului Director, Comisiei de cenzori, Comisiei permanente speciale privind accesul la informații și Comisiei de supraveghere (proiect Hotărâre Adunare Generală nr. 7)

12.1. Alegerea / realegerea / confirmarea componenței membrilor Consiliului Director

12.2. Alegerea / realegerea / confirmarea componenței membrilor Comisiei de cenzori

12.3. Alegerea / realegerea / confirmarea componenței membrilor Comisiei permanente speciale privind accesul la informații

12.4. Alegerea/realegerea/confirmarea componenței membrilor Comisiei de supraveghere

13. Aprobarea unor măsuri vizând aspecte importante ale activității de gestiune colectivă și de măsuri administrative în legătură cu Adunarea Generală (proiect Hotărâre Adunare Generală nr. 8)

13.1. Aprobarea modalității de stabilire a sumelor de repartizat membrilor aferente drepturilor de autor colectate reprezentând remunerație compensatorie pentru copia privată pentru care nu se poate stabili utilizarea reală

13.2. Aprobarea de măsuri vizând suma achitată de PERGAM în cadrul Dosarului de executare nr. 1257/2017, precum și suma de plată stabilită de instanța de judecată în sarcina PERGAM în cadrul Dosarului nr. 25910/3/2021 (fond) și Dosarului nr. 1524/3/2023 (apel)

Anexă Proiect Hotărâre nr. 8 – istoric al evenimentelor, respectiv plăților efectuate în ceea ce privește propunerea măsurilor de compensare

13.3. Prezentarea și depunerea în cadrul Adunării Generale a declarațiilor individuale anuale ale membrilor Consiliului Director, Directorului General și Comisiei de supraveghere

  1. Declarație individuală anuală Costan Gabriel – membru Comisia de supraveghere
  2. Declarație individuală anuală Bușilă Andrei – membru Comisia de supraveghere
  3. Declarație individuală anuală Pintea Florin Radu – membru Comisia de supraveghere
  4. Declarație individuală anuală Soare Ioana – membru Consiliul Director
  5. Declarație individuală anuală Gheorghiu Gheorghe – Președinte, membru Consiliul Director
  6. Declarație individuală anuală Marinescu Ana-Maria – Director General, membru Consiliul Director
  7. Declarație individuală anuală Duvac Constantin – membru Consiliul Director
  8. Declarație individuală anuală ANTENA TV GROUP – membru Consiliul Director

13.4. Aprobarea Regulamentul de organizare și funcționare, în forma revizuită

Anexă Proiect Hotărâre nr. 8 – Regulament de organizare și funcționare, în forma revizuită

Anexă Proiect Hotărâre nr. 8 – Organigramă

13.5. Desemnarea Directorului General în vederea redactării și semnării documentelor aferente Adunării Generale

14. Informări. Diverse. Adoptarea de hotărâri în acest sens, dacă este cazul.

III. ÎMPUTERNICIRE

          Sunt consideraţi prezenţi şi membrii care au împuternicit un alt membru sau o altă persoană prin împuternicire să participe și să voteze în numele lor. Persoana împuternicită poate reprezenta un număr nelimitat de membri care au împuternicit-o în acest sens (art. 53 alin. (7) Statut).

            Împuternicirea poate fi depusă în original la sediul asociației sau în cadrul Adunării Generale / transmisă PERGAM prin poştă ori poștă electronică (e-mail) și este valabilă pentru o singură Adunare Generală și reconvocarea acesteia.

            Prin urmare, vă rugăm să consultați cu atenție proiecte de hotărâri ale Adunării Generale și să ne comunicați, în regim electronic, împuternicirile de participare și vot în cadrul Adunării Generale. 

           Împuternicire privind reprezentarea și votul în cadrul Adunării Generale

IV. VOT

            Toți membrii PERGAM au dreptul de a participa și dreptul de a vota în cadrul Adunării Generale. Fiecare membru are dreptul la un singur vot.

Hotărârile Adunării Generale se iau cu majoritate simplă de voturi la prima convocare, iar în cazul reconvocării, Adunarea Generală va putea hotărî valabil cu majoritatea simplă a membrilor care și-au exprimat votul.  

            Votul poate fi transmis PERGAM prin poștă sau prin poștă electronică (e-mail) ori depus la sediul PERGAM, în baza materialelor transmise de PERGAM într-un termen de cel puțin 30 zile înaintea ședinței Adunării Generale, cel mai târziu până la începutul ședinței Adunării Generale.

            Prin urmare, vă rugăm să consultați cu atenție proiecte de hotărâri ale Adunării Generale și să ne comunicați, în regim electronic, buletinele de vot în cadrul Adunării Generale.  

            Buletin de vot         

Vă mulțumim anticipat pentru prezență, buletinele de vot și/sau împuternicirile transmise.

Conducerea PERGAM