Stimați membri, Vă mulțumim pentru implicarea dvs. în activitatea PERGAM și în desfășurarea Adunării Generale convocată și reconvocată pentru 5-6.03.2025! Vă asigurăm și pe această cale că depunem toate eforturile pentru reprezentarea în cele mai bune condiții a drepturilor și intereselor dvs. Adresăm membrilor rugămintea de a se implica în activitatea PERGAM prin cooptarea de noi membri! În cele ce urmează sunt prezentate Hotărârile adoptate în cadrul Adunării Generale reconvocată pentru data de 06.03.2025 cu precizarea că Anexele Hotărârilor adoptate de Adunarea Generală (bilanț contabil, dare de seamă anuală, raporturi anuale Consiliul Director, Comisia de supraveghere, Comisia de cenzori și Comisia permanentă specială privind accesul la informații) sunt cele postate deja în convocarea la Adunarea Generală (potrivit celor mai jos prezentate și publicate), neintervenind modificări sau revizuiri asupra acestora în Adunarea Generală: HOTĂRÂREA ADUNĂRII GENERALE NR. 1/06.03.2025 privind aprobarea bilanțului contabil pentru exercițiul financiar contabil al anului 2024 și descărcarea de gestiune a administratorului general HOTĂRÂREA ADUNĂRII GENERALE NR. 2/06.03.2025 privind aprobarea rapoartelor anuale ale Consiliului Director, Directorului General, Comisiei de cenzori, Comisiei permanente speciale privind accesul la informații și Comisiei de supraveghere, precum și a dării de seamă anuale pentru anul 2024 HOTĂRÂREA ADUNĂRII GENERALE NR. 3/06.03.2025 privind aprobarea salariilor sau a plăților cuvenite Directorului General, membrilor Consiliului Director și membrilor comisiilor interne pentru anul 2025 HOTĂRÂREA ADUNĂRII GENERALE NR. 4/06.03.2025 privind stabilirea strategiei și obiectivelor generale ale asociației pentru anul 2025 HOTĂRÂREA ADUNĂRII GENERALE NR. 5/06.03.2025 privind aprobarea comisionului de gestiune HOTĂRÂREA ADUNĂRII GENERALE NR. 6/06.03.2025 privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pentru anul 2025 HOTĂRÂREA ADUNĂRII GENERALE NR. 7/06.03.2025 privind aprobarea unor măsuri vizând aspecte importante ale activității de gestiune colectivă și de măsuri administrative în legătură cu Adunarea Generală DECLARAȚIILE INDIVIDUALE ANUALE prezentate și aprobate în Adunarea Generală din 06.03.2025: Declarație individuală Gheorghe Gheorghiu – membru Consiliul Director, Președinte PERGAM Declarație individuală Ioana Soare – membru Consiliul Director Declarație individuală Nicolae Grofu – membru Consiliul Director Declarație individuală Constantin Duvac – membru Consiliul Director Declarație individuală Ana-Maria Marinescu – membru Consiliul Director, Director General PERGAM Declarație individuală Andrei Bușilă - membru Comisia de supraveghere Declarație individuală Gabriel Costan - membru Comisia de supraveghere Declarație individuală Radu-Florin Pintea - membru Comisia de supraveghere HOTĂRÂREA ADUNĂRII GENERALE NR. 8/06.03.2025 privind aprobarea modificării Statutului PERGAM prin adăugarea Anexei privind Lista actualizată cu membrii mandanți ai PERGAM, precum și înregistrarea în Registrul Special al Asociațiilor și Fundațiilor a tuturor membrilor actuali ai PERGAM prin modificarea Statutului PERGAM în sensul introducerii Anexei privind Lista actualizată cu membrii mandanți ai PERGAM Statutul PERGAM modificat prin adăugarea Anexei privind Lista actualizată cu membrii mandanți ai PERGAM purtând ștampilele PERGAM și ORDA - aprobat Adunarea Generală Avizul ORDA nr. RGII/864/04.03.2025 Director General PERGAM ANA-MARIA MARINESCU *** În atenția membrilor PERGAM Stimați membri, În conformitate cu prevederile legale și statutare în vigoare, Consiliul Director și Directorul General convoacă: ADUNAREA GENERALĂ CONVOCARE 5 MARTIE 2025 ORA 14:00 RECONVOCARE 6 MARTIE 2025 ORA 14:00
Modalitate de desfășurare potrivit art. 63 indice 1 Statut: formă mixtă Prin mijloace electronice / on-line, sens în care va fi comunicat membrilor link-ul de acces pe platforma ZOOM pentru participarea la ședință; și Prin participare la sediu, exclusiv în limitele spațiului de lucru din cadrul sediului și pe bază de cerere / comunicare prealabilă.
I. CONVOCARE 5 MARTIE 2025, ORA 14 Adunarea Generală este convocată în conformitate cu prevederile art. 55 din Statut și ale Legii nr. 8/1996 privind dreptul de autor și drepturile conexe, republicată, cu modificările și completările ulterioare, coroborate cu celelalte dispoziții din Statut privind Adunarea Generală. II. RECONVOCARE 6 MARTIE 2025, ORA 14 Din practica anilor anteriori, ținând seama că în prima zi nu este întrunit cvorumul necesar pentru adoptarea de hotărâri, Adunarea Generală este reconvocată pentru data de 6 MARTIE 2025, ora 14, în aceleași condiții și cu aceeași ordine de zi. În acest sens, vă rugăm să participați în cadrul ședinței din data de 6 MARTIE 2025, ora 14, fiind în interesul tuturor membrilor și al asociației participarea dvs. la ședința Adunării Generale, precum și un drept recunoscut membrilor de a participa și vota în cadrul Adunării Generale. Adunarea Generală este legal constituită dacă sunt prezenți jumătate plus unu din numărul membrilor asociației (art. 53 alin (2) din Statut). În cazul în care, din lipsă de cvorum, Adunarea Generală Ordinară nu va putea adopta hotărâri în cadrul ședinței din 5 martie a.c., aceasta este reconvocată (art. 54 alin (3) din Statut) pentru 6 martie a.c., în aceleași condiții și cu aceeași ordine de zi. III. ORDINEA DE ZI a Adunării Generale și PROIECTELE DE HOTĂRÂRI sunt următoarele: 1. Aprobarea bilanțului contabil pentru exercițiul financiar contabil al anului 2024 și descărcarea de gestiune a administratorului general (proiect Hotărâre Adunare Generală nr. 1) Bilanț contabil 2024 2. Aprobarea Raportului anual al Consiliului Director (proiect Hotărâre Adunare Generală nr. 2) Raport Consiliul Director pentru anul 2024 3. Aprobarea Raportului anual al Directorului General (proiect Hotărâre Adunare Generală nr. 2) Raport Director General pentru anul 2024 4. Aprobarea Raportului anual al Comisiei de cenzori (proiect Hotărâre Adunare Generală nr. 2) Raport Comisia de cenzori pentru anul 2024 5. Aprobarea Raportului anual al Comisiei permanente speciale privind accesul la informații (proiect Hotărâre Adunare Generală nr. 2) Raport Comisia specială privind accesul la informații pentru anul 2024 6. Aprobarea Raportului anual al Comisiei de supraveghere (proiect Hotărâre Adunare Generală nr. 2) Raport Comisia de Supraveghere pentru anul 2024 7. Aprobarea dării de seamă anuale pentru anul de referință 2024 (proiect Hotărâre Adunare Generală nr. 2) Dare de seamă - Anexa nr. 1 Dare de seamă - Anexa nr. 2 Dare de seamă - Anexa liste 8. Aprobarea salariilor sau a plăților cuvenite Directorului General, membrilor Consiliului Director și membrilor comisiilor interne pentru anul 2025 (proiect Hotărâre Adunare Generală nr. 3) 9. Aprobarea strategiei şi a obiectivelor generale ale asociației pentru anul 2025 (proiect Hotărâre Adunare Generală nr. 4) 10. Aprobarea comisionului de gestiune (proiect Hotărâre Adunare Generală nr. 5) 11. Aprobarea bugetului de venituri și cheltuieli pentru anul 2025 (proiect Hotărâre Adunare Generală nr. 6) 12. Aprobarea unor măsuri vizând aspecte importante ale activității de gestiune colectivă și de măsuri administrative în legătură cu Adunarea Generală (proiect Hotărâre Adunare Generală nr. 7): 12.1. Aprobarea desemnării unui membru în Comisia permanentă specială privind accesul la informații 12.2. Prezentarea și depunerea în cadrul Adunării Generale a declarațiilor individuale anuale ale membrilor Consiliului Director, Directorului General și Comisiei de supraveghere Declarație individuală Gheorghiu Gheorghe, Președinte, membru Consiliul Director Declarație individuală Soare Ioana, membru Consiliul Director Declarație individuală Grofu Nicolae, membru Consiliul Director Declarație individuală Duvac Constantin, membru Consiliul Director Declarație individuală Marinescu Ana-Maria, Director General, membru Consiliul Director Declarație individuală Bușilă Andrei, membru Comisia de supraveghere Declarație individuală Pintea Florin Radu, membru Comisia de supraveghere Declarație individuală Costan Gabriel, membru Comisia de supraveghere 12.3. Desemnarea Directorului General în vederea redactării și semnării documentelor aferente Adunării Generale 13. Aprobarea înregistrării în Registrul Special al Asociațiilor și Fundațiilor a tuturor membrilor actuali ai PERGAM (proiect Hotărâre Adunare Generală nr. 8) Aviz ORDA modificare Statut prin adăugarea Anexei privind Lista membrilor Statut modificat prin adăugarea Anexei privind Lista membrilor 14. Informări. Diverse. Adoptarea de hotărâri în acest sens, dacă este cazul. (proiect Hotărâre Adunare Generală nr. 7) IV. ÎMPUTERNICIRE PRIVIND REPREZENTAREA ȘI VOTUL ÎN CADRUL ADUNĂRII GENERALE Sunt considerați prezenți și membrii care au împuternicit un alt membru sau o altă persoană prin împuternicire să participe și să voteze în numele lor. Persoana împuternicită poate reprezenta un număr nelimitat de membri care au împuternicit-o în acest sens (art. 53 alin. (7) Statut). Împuternicirea poate fi depusă în original la sediul asociației sau în cadrul Adunării Generale / transmisă PERGAM prin poştă ori poștă electronică (e-mail) și este valabilă pentru o singură Adunare Generală și reconvocarea acesteia. Prin urmare, vă rugăm să consultați cu atenție proiecte de hotărâri ale Adunării Generale și să ne comunicați, în regim electronic, împuternicirile de participare și vot în cadrul Adunării Generale. V. VOT - BULETIN DE VOT ÎN CADRUL ADUNĂRII GENERALE Toți membrii PERGAM au dreptul de a participa și dreptul de a vota în cadrul Adunării Generale. Fiecare membru are dreptul la un singur vot. Hotărârile Adunării Generale se iau cu majoritate simplă de voturi la prima convocare, iar în cazul reconvocării, Adunarea Generală va putea hotărî valabil cu majoritatea simplă a membrilor care și-au exprimat votul. Votul poate fi transmis PERGAM prin poștă sau prin poștă electronică (e-mail) ori depus la sediul PERGAM, în baza materialelor transmise de PERGAM într-un termen de cel puțin 30 zile înaintea ședinței Adunării Generale, cel mai târziu până la începutul ședinței Adunării Generale. Prin urmare, vă rugăm să consultați cu atenție proiecte de hotărâri ale Adunării Generale și să ne comunicați, în regim electronic, buletinele de vot în cadrul Adunării Generale. Vă mulțumim anticipat pentru prezență, buletinele de vot și/sau împuternicirile transmise.