În atenţia membrilor PERGAM

Hotărâri și documente adoptate în cadrul Adunării Generale a PERGAM reconvocată în data de 29.03.2017:

Hotărâri adoptate

Bilanțul contabil pentru exercițiul financiar contabil al anului 2016

Raportul Comisiei speciale privind accesul la informații

Raportul Consiliului Director

Raportul Administratorului General

Raportul Comisiei de Cenzori

Darea de seamă anuală

Dare de seamă anuală informații privind Adunarea Generală 2017

Aviz ORDA nr. RGII/437/27.01.2017 privind avizarea modificării Statutului PERGAM în ceea ce privește sediul organismului de gestiune colectivă

În atenţia membrilor PERGAM

CONVOCARE LA ADUNAREA GENERALĂ

Stimați membri,

În conformitate cu prevederile Statutului PERGAM (art. 16-17) și ale Legii nr. 8/1996 privind dreptul de autor şi drepturile conexe, prin prezenta vă convocăm la Adunarea Generală Ordinară a membrilor asociației pentru data de 28 Martie 2017, ora 10.00, la următoarea adresă: Calea Văcărești nr. 185, Sector 4, București, sediul Universității Nicolae Titulescu, Sala Senatului.

I. ORDINEA DE ZI a Adunării Generale este următoarea:

1. Aprobarea bilanţului contabil pentru exerciţiul financiar contabil al anului 2016 și descărcarea de gestiune a administratorului general.

(proiect Hotărâre Adunare Generală nr. 1)

2. Aprobarea Raportului anual al Comisiei permanente speciale privind accesul la informaţii.

(proiect Hotărâre Adunare Generală nr. 2)

3. Aprobarea Raportului Consiliului Director.

(proiect Hotărâre Adunare Generală nr. 2)

4. Aprobarea Raportului Administratorului General.

(proiect Hotărâre Adunare Generală nr. 2)

5. Aprobarea Raportului Comisiei de Cenzori.

(proiect Hotărâre Adunare Generală nr. 2)

6. Aprobarea dării de seamă anuale.

(proiect Hotărâre Adunare Generală nr. 2)

DAREA DE SEAMA ANUALA PENTRU ANUL 2016

7. Aprobarea comisionului administrativ anual pentru anul 2017 și a procentului din sumele colectate utilizat în scopuri comune.

(proiect Hotărâre Adunare Generală nr. 3)

8. Aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pentru anul 2017.

(proiect Hotărâre Adunare Generală nr. 4)

9. Aprobarea modificării Statutului în ceea ce privește schimbarea sediului.

(proiect Hotărâre Adunare Generală nr. 5)

10. Aprobarea de măsuri privind cele mai importante aspecte ale activității de gestiune colectivă și a unor măsuri de ordin administrativ.

(proiect Hotărâre Adunare Generală nr. 6)

11. Informări, inclusiv în privința propunerilor PERGAM de modificare și completare a Legii nr. 8/1996 pentru autorii de opere scrise și asupra stadiului Dosarului nr. 2814/3/2015. Adoptarea de hotărâri în acest sens. Diverse.

II. RECONVOCARE

Adunarea Generală este legal constituită dacă sunt prezenţi jumătate plus unu din numărul membrilor asociaţiei (art. 15 Statut). În cazul în care, din lipsă de cvorum, Adunarea Generală Ordinară nu va putea adopta hotărâri în cadrul şedinţei din 28 Martie 2017, Adunarea Generală Ordinară este reconvocată (art. 15 Statut) pentru data de 29 Martie 2017, ora 14.00, la aceeași adresă şi cu aceeaşi ordine de zi.

III. ÎMPUTERNICIRE

Sunt consideraţi prezenţi şi membri care au împuternicit un alt membru prin împuternicire. Persoana împuternicită trebuie să aibă calitatea de membru al asociaţiei şi poate reprezenta un număr nelimitat de membri care l-au împuternicit în acest sens (art. 15 Statut). Împuternicirea poate fi depusă în original sau transmisă prin poştă electronică la Preşedintele Consiliului Director și/sau Directorul General înaintea şedinţei Adunării Generale.

IV. VOT

Hotărârile Adunării Generale se iau cu majoritate simplă de voturi, iar în cazul reconvocării, Adunarea Generală va putea hotărî valabil prin voturile majorității membrilor prezenți, indiferent de numărul acestora.

Fiecare membru are dreptul la un singur vot. Votul poate fi exprimat și în cadrul împuternicirii de reprezentare, prin urmare poate fi transmis prin poștă sau e-mail, înaintea ședinței Adunării Generale.

V. OBLIGAȚII DE TRANSPARENȚĂ

În conformitate cu prevederile art. 1341 alin. (3) din Legea nr. 8/1996, într-un interval de timp de 30 de zile înainte de adunarea generală, orice membru are dreptul să consulte la sediul organismului de gestiune colectivă:

a) darea de seama anuală;

b) bilanțul contabil;

c) raportul organelor de conducere și al comisiei de cenzori;

d) textul și expunerea de motive a hotărârilor ce urmează a fi supuse aprobărilor adunării generale;

e) salariile individuale ale angajaților;

f) situația sumelor din conturile bancare, a plasamentelor și a dobânzilor obținute la închiderea ultimului exercițiu financiar;

g) situația privind categoriile de utilizatori, numărul plătitorilor din fiecare categorie și suma globală colectată de la fiecare categorie;

h) situația litigiilor cu utilizatorii.

Documentele prevăzute mai sus vor fi comunicate membrilor prin procedura automată de e-mail din baza de date a PERGAM înainte de desfășurarea Adunării Generale.

În conformitate cu prevederile art. 1341 alin. (4) din Legea nr. 8/1996, accesul la informaţiile prevăzute mai sus se face, în regim de confidenţialitate, pe bază de cerere scrisă şi cu limitarea accesului la datele personale ale angajaţilor organismului de gestiune colectivă.

CONVOCARE ADUNAREA GENERALĂ. ORDINEA DE ZI.

ÎMPUTERNICIRE PARTICIPARE ȘI VOT ADUNAREA GENERALĂ.

PROIECTE HOTĂRÂRI ADUNAREA GENERALĂ.

Vă mulţumim anticipat pentru prezenţă.

CONSILIUL DIRECTOR AL PERGAM